Anodyzowany korek wlewu oleju zapewnia unikalny wygląd motocykla.
Zamykany / otwierany imbusem. Gwint M20x1,5.
Zastosowanie
CAPONORD 1200 RALLY | 2015-2016 | CAPO12RA |
CAPONORD 1200 | 2013-2016 | M558M |
DORSODURO 1200 | 2011-2016 | TV |
DORSODURO 900 | 2017-2020 | DOR900/17 |
RS 457 | 2024-2025 | XEA00 |
SHIVER 750 | 2007-2016 | SL750 |
SHIVER 900 | 2017-2020 | SHI900/17 |
B-KING | 2008-2011 | WVCR |
DL1000 V-STROM | 2014-2016 | WVDD |
DL1000 V-STROM | 2017-2019 | DD12 |
DL1000XT V-STROM | 2017-2019 | DD12/XT |
DL1050 TECH V-STROM | 2023-2024 | EF11AZ |
DL1050 V-STROM | 2020-2022 | EF11AZ |
DL1050 V-STROM | 2023-2024 | WEF0 |
DL1050DE V-STROM | 2023-2025 | WEF0/DE |
DL1050SE V-STROM | 2025 | WEF0/DE |
DL1050XT V-STROM | 2020-2023 | EF12AZ |
DL250 V-STROM | 2017-2023 | DL250/17 |
DL650 V-STROM ABS | 2007-2011 | WVB1/07 |
DL650 V-STROM | 2004-2006 | WVB1 |
DL650 V-STROM | 2007-2011 | WVB1/07 |
DL650 V-STROM | 2012-2016 | C7 |
DL650 V-STROM | 2017-2020 | C733AZ/C743FZ |
DL650 V-STROM | 2021-2025 | WC70 |
DL650XT V-STROM EXPLORER | 2025 | WC71 |
DL650XT V-STROM | 2015-2016 | JS1C7 |
DL650XT V-STROM | 2017-2020 | C733AZ |
DL650XT V-STROM | 2021-2025 | WC71 |
DL800 V-STROM DE | 2023-2025 | WEM0 |
DL800 V-STROM SE | 2025 | WEM0 |
DL800 V-STROM TECH | 2023-2024 | EM14A |
DL800 V-STROM | 2024-2025 | WEM0 |
DR800 | 1991-1997 | SR43B |
GS500F | 2004-2008 | BK |
GSF1200S BANDIT | 2001-2005 | WVA9 |
GSF1200S BANDIT | 2006 | WVCB/S |
GSF1250 BANDIT | 2010-2013 | WVCH/10 |
GSF1250S BANDIT | 2007-2014 | WVCH/S |
GSF650 BANDIT | 2009-2011 | WVCZ |
GSF650S Bandit ABS | 2005-2006 | WVB5/S |
GSF650S BANDIT | 2005-2006 | WVB5/S |
GSF650S BANDIT | 2009-2014 | WVCZ/S |
GSR600 | 2006-2011 | WVB9 |
GSR750 | 2011-2016 | WVC5 |
GSX-8R | 2024-2025 | EM13A |
GSX-8S | 2023-2025 | WEM2 |
GSX-R1000 | 2001-2002 | WVBL |
GSX-R1000 | 2003-2004 | WVBZ |
GSX-R1000 | 2005-2006 | WVB6 |
GSX-R1000 | 2007-2008 | WVCL |
GSX-R1000 | 2009-2011 | WVCY |
GSX-R1000 | 2012-2014 | WVCY/12 |
GSX-R1000 | 2015-2016 | GSXR1000/15 |
GSX-R1000 | 2017-2021 | DM11AZ |
GSX-R1000R | 2017-2021 | DM11G |
GSX-R125 | 2017-2020 | DL33 |
GSX-R125 | 2022-2024 | WDL0 |
GSX-R1300 HAYABUSA | 1999-2003 | WVA1 |
GSX-R1300 HAYABUSA | 2004-2007 | WVA1/04 |
GSX-R1300 HAYABUSA | 2008-2012 | WVCK |
GSX-R1300 HAYABUSA | 2013-2017 | WVCK/L3 |
GSX-R250 | 2017-2019 | GSX-R250 |
GSX-R600 | 2001-2003 | WVBG |
GSX-R600 | 2004-2005 | WVB2 |
GSX-R600 | 2006-2007 | WVCE |
GSX-R600 | 2008-2010 | WVCV |
GSX-R600 | 2011-2016 | WVC3 |
GSX-R750 | 2001-2003 | WVBD |
GSX-R750 | 2004 | WVB3 |
GSX-R750 | 2005 | WVB3 |
GSX-R750 | 2006-2007 | WVCF |
GSX-R750 | 2008-2010 | WVCW |
GSX-R750 | 2011-2016 | WVC4 |
GSX-S1000 KATANA | 2019-2025 | EK13 |
GSX-S1000 | 2015-2017 | DG |
GSX-S1000 | 2018-2021 | DG32 |
GSX-S1000F | 2015-2016 | JS1DG |
GSX-S1000F | 2018-2020 | DG32-F |
GSX-S1000GT TRAVEL EDITION | 2022-2023 | WEK0/GT |
GSX-S1000GT | 2022-2025 | WEK0/GT |
GSX-S1000GX SPORT | 2024-2025 | EK14J |
GSX-S1000GX TOURING | 2024-2025 | EK14J |
GSX-S1000GX | 2024-2025 | EK14J |
GSX-S125 | 2017-2021 | DL32 |
GSX-S125 | 2022-2025 | DL31EZ |
GSX-S750 | 2017-2021 | WC50 |
GSX1250F | 2010-2016 | WVCH/GSX1250F |
GSX650F | 2008-2016 | WVCJ |
INAZUMA 250 F | 2013-2014 | GW250 |
INAZUMA F | 2015-2016 | GW250 |
INAZUMA | 2013-2016 | GW250 |
SFV650 GLADIUS | 2009-2015 | WVCX |
SV650 | 2016-2021 | WCX0 |
SV650 | 2022-2025 | WCX0/WCX1 |
SV650X | 2018-2021 | WCX1/2 |
SV650X | 2022-2024 | SV650X/22 |
TL1000R | 1998-1999 | AM |
X-MAX 125 TECH MAX | 2023-2024 | YP125RA |
X-MAX 125 TECH MAX | 2025 | SH282 |
X-MAX 125 | 2023-2024 | YP125RA |
X-MAX 125 | 2025 | SH282 |
X-MAX 300 TECH MAX | 2023-2024 | YP125RA |
X-MAX 300 TECH MAX | 2025 | SH282 |
X-MAX 300 | 2023-2024 | CZD300-A |
X-MAX 300 | 2025 | SH282 |
X-MAX 125 TECH MAX + | 2023-2024 | YP125RA |
X-MAX 125 TECH MAX + | 2025 | SH282 |
X-MAX 300 TECH MAX + | 2023-2024 | YP125RA |
X-MAX 300 TECH MAX + | 2025 | SH282 |
YP 125 R X-MAX TECH MAX | 2023 | YP125RA |
YP 125 R X-MAX | 2023 | YP125RA |
Opis - dane techniczne
- Zastosowanie
- Suzuki
- Materiał
- Aluminium
- Dopasowanie
- Produkt dedykowany
- Producent
- PUIG (Motoplastic S.A.)
Zalety korków wlewu oleju PUIG

+ Zabezpieczają korek przed kradzieżą (imbus).

+ Precyzyjne wykonanie z aluminium.

+ Możliwość montażu łańcuszka (nie wchodzi w skład kompletu).

+ Waga tylko 16 gram.

+ Budowa korków oleju PUIG.
- Zastosowanie
- Suzuki
- Materiał
- Aluminium
- Dopasowanie
- Produkt dedykowany
- Producent
- PUIG (Motoplastic S.A.)

RĘKOJMIA
Wszystkie produkty są fabrycznie nowe i objęte standardową rękojmią sprzedawcy (art. 558 kodeksu cywilnego). Dotyczy ona możliwych wad fizycznych produktu. Wszelkie problemy z zakupionymi towarami staramy się rozwiązywać bez zbędnej zwłoki i z korzyścią dla klienta. Jeżeli masz jakaś uwagę, problem lub po prostu pytanie - skontaktuj się z nami!
ZWROTY
Zgodnie z aktualnymi przepisami, osoba fizyczna dokonująca zakupu na odległość, ma prawo dokonać zwrot zakupionego produktu w terminie 14 dni od jego otrzymania.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu - przejdź na stronę Informacje o zwrotach - znajdziesz tam wygodny formularz zwrotu i instrukcję postępowania.
REKLAMACJE
Wszystkie sprzedawane produkty są nowe i są objęte standardową rękojmią. Dokładamy wszelkich starań, aby w ofercie znalazły się produkty wysokiej jakości, które będą Ci służyć długo i bez problemów.
Jeżeli jednak potrzebujesz zgłosić reklamację:
1) zgłoś problem telefonicznie lub mailowo (najlepiej - prześlij zdjęcia ilustrujące problem mailem!) - to przyspiesza i ułatwia procedurę reklamacyjną;
2) odeślij produkt na nasz adres: JS Michał Surkont, Lipowa 57, 55-040 Wierzbice dołączając kartkę ze swoimi danymi kontaktowymi informacją.
Obsługa sklepu skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia szczegółów reklamacji.
Szczegółowe informacje znajdziesz w regulaminie sklepu PUIG.
Producentem i podmiotem odpowiedzialnym jest: Motoplastic S.A., Passeig de la Ribera 29, 08403 Granollers Barcelona (Hiszpania). Kontakt (email): info@puig.tv
Kraj pochodzenia elementu to: CN (Chiny).