Dostawy produktów
Dostawy realizujemy przy współpracy z firmą kurierską DHL.
Koszt wysyłki na pewno mile Cię zaskoczy. Produkty o wartości wyższej niż 50 zł, wysyłamy na nasz koszt. Za przesyłkę tych najmniejszych (0-50 zł) zapłacisz tylko 10 zł, bez względu na metodę płatności.
Przy zakupie przez stronę otrzymasz informację o nadaniu paczki wraz z jej numerem (preawizacja na e-mail oraz SMS), a kurier zadzwoni do Ciebie przed doręczeniem.
Większość przesyłek dostarczana jest w ciągu 24h!
Pamiętaj jednak, że kurier, też człowiek. Nie zamawiaj paczki na następny dzień gdy wiesz, że nie będzie Cię pod danym adresem. Zawsze możemy wysłać w ustalony, konkretny dzień.
(link zewnętrzny do strony DHL)
Istnieje także możliwość wysyłki do punktów odbioru DHL Parcelshop. Są to Żabki, stacje Orlen i wiele innych. Tam jednak wszystko zależy od rozmiaru paczki - jeżeli chcesz odebrać przesyłkę w DHL Parcelshop, daj znać - umożliwimy Ci to.
Metody płatności
- przy odbiorze towaru u kuriera DHL, gotówką lub kartą (operatorem płatności jest DHL Parcel Sp. z o.o. NIP 951-24-17-713);
- przelewem online, BLIK lub kartą za pośrednictwem / PayU (operatorem płatności jest PayU S.A. NIP 7792308495);
- przelewem online lub BLIK za pomocą Paynow / mBank (operatorem płatności jest mBank S.A. NIP 5260215088);
- przelewem online kartą za pomocą Paynow / Blue Media (operatorem płatności jest Blue Media S.A. NIP 585-13-51-185);
- przelewem online za pomocą Paypal (operatorem płatności jest PayPal Holdings, Inc / USA).
Zwroty produktów
Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 30 dni od daty dostawy. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.
Zgłoszenia dot. wad produktów wynikające z okresu rękojmi można składać w ciągu dwóch lat od daty zakupu - a na produkty do użytku firmowego w ciągu roku od daty zakupu.
Instrukcja zwrotu produktów:
- wypełnij formularz zwrotu. Obok znajdziesz link do wygodnego, internetowego formularza. Możesz także wydrukować pusty i wypełnić go czytelnie ręcznie.
- spakuj produkt do zwrotu. Jeżeli dokumentem zakupu był paragon i zwracasz wszystkie produkty z paragonu - załącz go do przesyłki.
- przesyłką opłaconą z góry odeślij na nasz adres:
JOTES s.c.
Lipowa 57 - Wierzbice
55-040 Kobierzyce
tel. 71 3112981 - zwrot otrzymasz przelewem na wskazane konto bankowe
- przy reklamacji towaru w ciągu 14 dni po otrzymaniu przez nas paczki rozpatrzymy reklamację i wyślemy Ci informację zwrotną. Jeśli reklamacja zostanie uznana otrzymasz zwrot należność za produkt/y na konto bankowe lub kartę.
Dziękujemy za współpracę!