Dostawy produktów

Dostawy realizujemy przy współpracy z firmą kurierską DHL.

Koszt wysyłki na pewno mile Cię zaskoczy. Produkty o wartości wyższej niż 50 zł, wysyłamy na nasz koszt. Za przesyłkę tych najmniejszych (0-50 zł) zapłacisz tylko 10 zł, bez względu na metodę płatności.

Przy zakupie przez stronę otrzymasz informację o nadaniu paczki wraz z jej numerem (preawizacja na e-mail oraz SMS), a kurier zadzwoni do Ciebie przed doręczeniem.

Większość przesyłek dostarczana jest w ciągu 24h!

Pamiętaj jednak, że kurier, też człowiek. Nie zamawiaj paczki na następny dzień gdy wiesz, że nie będzie Cię pod danym adresem. Zawsze możemy wysłać w ustalony, konkretny dzień.

Zobacz mapę punktów DHL Parcelshop
(link zewnętrzny do strony DHL)

Istnieje także możliwość wysyłki do punktów odbioru DHL Parcelshop. Są to Żabki, stacje Orlen i wiele innych. Tam jednak wszystko zależy od rozmiaru paczki - jeżeli chcesz odebrać przesyłkę w DHL Parcelshop, daj znać - umożliwimy Ci to.


Metody płatności

W sklepie PUIG.pl dostępne są następujące metody płatności:
  • przy odbiorze towaru u kuriera DHL, gotówką lub kartą (operatorem płatności jest DHL Parcel Sp. z o.o. NIP 951-24-17-713);
  • przelewem online, BLIK lub kartą za pośrednictwem / PayU (operatorem płatności jest PayU S.A. NIP 7792308495);
  • przelewem online lub BLIK za pomocą Paynow / mBank (operatorem płatności jest mBank S.A. NIP 5260215088);
  • przelewem online kartą za pomocą Paynow / Blue Media (operatorem płatności jest Blue Media S.A. NIP 585-13-51-185);
  • przelewem online za pomocą Paypal (operatorem płatności jest PayPal Holdings, Inc / USA).

Zwroty produktów

Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 30 dni od daty dostawy. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.

Zgłoszenia dot. wad produktów wynikające z okresu rękojmi można składać w ciągu dwóch lat od daty zakupu - a na produkty do użytku firmowego w ciągu roku od daty zakupu.

Instrukcja zwrotu produktów:

  • wypełnij formularz zwrotu. Obok znajdziesz link do wygodnego, internetowego formularza. Możesz także wydrukować pusty i wypełnić go czytelnie ręcznie.
  • spakuj produkt do zwrotu. Jeżeli dokumentem zakupu był paragon i zwracasz wszystkie produkty z paragonu - załącz go do przesyłki.
  • przesyłką opłaconą z góry odeślij na nasz adres:

    JOTES s.c.
    Lipowa 57 - Wierzbice
    55-040 Kobierzyce
    tel. 71 3112981

  • zwrot otrzymasz przelewem na wskazane konto bankowe
  • przy reklamacji towaru w ciągu 14 dni po otrzymaniu przez nas paczki rozpatrzymy reklamację i wyślemy Ci informację zwrotną. Jeśli reklamacja zostanie uznana otrzymasz zwrot należność za produkt/y na konto bankowe lub kartę.

Dziękujemy za współpracę!

Formularze zwrotu:
Do obsługi drugiego pliku (PDF) potrzebny jest darmowy Adobe Reader.
Produkt dodany do listy życzeń

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć