Komplet mocowań podnóżków na lewą i prawą stronę pasażera. Wersja do zastosowania z dystansem relokującym 20 mm lub 40 mm. Dystans i same podnóżki należy dokupić osobno.
Uwaga - w niektórych przypadkach do montażu wykorzystywane są elementy fabrycznych mocowań (tuleje, zawleczki, śruby) - musisz mieć je kompletne, aby zmienić na akcesoryjne.
Zastosowanie
- Honda CB1000R BLACK EDITION 2021-2024, Honda CB1000R NEO SPORTS CAFE 2018-2024, Honda CB1100EX 2017-2020, Honda CB1100RS 2017-2020, Honda CB125R NEO SPORTS CAFE 2018-2024, Honda CB300R NEO SPORTS CAFE 2018-2024, Honda CB500F 2016-2024, Honda CB650F 2014-2018, Honda CB650R NEO SPORTS CAFE 2019-2020, Honda CB750 HORNET 2023-2024, Honda CBR1000RR-R FIREBLADE 2020-2023, Honda CBR1000RR-R FIREBLADE SP 2020-2023, Honda CBR500R 2016-2023, Honda CBR650F 2014-2018, Honda CBR650R 2019-2023, Honda CL 500 2023-2024, Honda CMX 500 REBEL 2017-2024, Honda CROSSRUNNER 2015-2023, Honda INTEGRA 700 2012-2013, Honda INTEGRA 750 2014-2020, Honda NC 750 DCT 2021-2023, Honda NC 750 SD 2014-2020, Honda NC 750 XD 2014-2020, Honda NC700S 2012-2013, Honda NC700X 2012-2013, Honda NC750S 2014-2020, Honda NC750X 2014-2024, Honda REBEL 300 2017-2023, Honda VFR800F 2014-2020
Opis - dane techniczne
- Dopasowanie
- Produkt dedykowany
- Producent
- PUIG (Motoplastic S.A.)
- Dopasowanie
- Produkt dedykowany
- Producent
- PUIG (Motoplastic S.A.)
RĘKOJMIA
Wszystkie produkty są fabrycznie nowe i objęte standardową rękojmią sprzedawcy (art. 558 kodeksu cywilnego). Dotyczy ona możliwych wad fizycznych produktu. Wszelkie problemy z zakupionymi towarami staramy się rozwiązywać bez zbędnej zwłoki i z korzyścią dla klienta. Jeżeli masz jakaś uwagę, problem lub po prostu pytanie - skontaktuj się z nami!
ZWROTY
Zgodnie z aktualnymi przepisami, osoba fizyczna dokonująca zakupu na odległość, ma prawo dokonać zwrot zakupionego produktu w terminie 14 dni od jego otrzymania.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu - przejdź na stronę Informacje o zwrotach - znajdziesz tam wygodny formularz zwrotu i instrukcję postępowania.
REKLAMACJE
Wszystkie sprzedawane produkty są nowe i są objęte standardową rękojmią. Dokładamy wszelkich starań, aby w ofercie znalazły się produkty wysokiej jakości, które będą Ci służyć długo i bez problemów.
Jeżeli jednak potrzebujesz zgłosić reklamację:
1) zgłoś problem telefonicznie lub mailowo (możesz podesłać zdjęcia!) - to przyspiesza procedurę reklamacyjną;
2) odeślij produkt na nasz adres: Jotes s.c. Lipowa 57, 55-040 Wierzbice dołączając kartkę ze swoimi danymi kontaktowymi informacją.
Obsługa sklepu skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia szczegółów reklamacji.
Szczegółowe informacje znajdziesz w regulaminie sklepu PUIG.